План роботи РЦППСР


ЗАТВЕРДЖЕНО:
Начальник відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Кременчуцької райдержадміністраціії (назва установи)
_____________   О.Г.Семерянін
(підпис)                           (ПІП)
ПОГОДЖЕНО:
Завідувачка навчально-методичного центру психологічної служби ПОІППО _____________   К.М.Муліка
(підпис)                           (ПІП)












План
роботи психологічної служби Кременчуцького району  
на 2014-2015 навчальний рік







Наріжна Валентина Анатоліївна
завідувач Кременчуцького районного
центру практичної психології і
 соціальної роботи










I. Аналітична частина
Умовні позначення:
ПС – психологічна служба
ПП – практичні психологи
СП – соціальні педагоги
ДНЗ – дитячий навчальний заклад
ЗНЗ – загальноосвітній навчальний заклад
НВК – навчально-виховний комплекс

ШСП – шкільні служби порозуміння
ЦППСР – центр практичної психології і соціальної роботи
НВП – навчально-виховний процес
ФУ – форма узагальнення

·        Практичні психологи в Кременчуцькому районі обслуговують 41 навчальний заклад, в 30 з них працюють практичні психологи, а саме: наявних ставок – 14,25 при потребі 22,25 (дефіцит складає 8 ставок), з них в 19 ДНЗ району наявних ставок 4,75 при потребі 10,5 (дефіцит складає 5,75 ставок). При цьому в усіх навчальних закладах ( 20 ЗНЗ і 8 ДНЗ, що знаходяться у складі НВК), що фінансуються відділом освіти, сім’ї, молоді та спорту введено ставки фахіфців психологічної служби на 100%. У 2 ЗНЗ є вакансії практичних психологів через відсутність кваліфікованих  кадрів. З 11 ДНЗ, що фінансуються сільськими радами лише в одному введена і фінансується посада практичного психолога, в одному ДНЗ  посада введена, закладено фінансування, але відсутній фахівець з психологічною освітою, в 9 ДНЗ посади пп не введено і не фінансуються. В позашкільних навчальних закладах посади пп не введено і не закладено фінансування. Вечірня змінна школа в районі відсутня. 
Соціальні педагоги здійснюють соціально-педагогічний супровід 20 ЗНЗ. В 1 ЗНЗ є вакансія – сп знаходиться в соціальній відпустці по догляду за дитиною.
Освітній рівень пп складає 94% (1 нефахівець), сп – 15,6% (всі сп, що не мають фахової освіти призначені на посаду до 28.12.2014, до прийняття кваліфікаційної характеристики сп).
Кваліфікаційний рівень пп складає: кваліфікаційна категорія «спеціаліст» - 4 особи (21%), кваліфікаційна категорія «спеціаліст ІІ категорії» - 6 осіб (35,5%), кваліфікаційна категорія «спеціаліст І категорії» - 2 особи (11,8%), кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії» – 5 осіб (29,7%)
·         Нормативно-правові документи, програми, на основі яких укладено план роботи
Розпорядження Кабінету Міністрів України: 
1.1.1.      «Про затвердження плану заходів з реалізації Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року» від 04.09.2013 р., № 686-р., п. 28, 73, 74
1.1.2.      «Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку кримінальної юстиції щодо неповнолітніх в Україні» від 12.10.2007 № 1039-р.
1.1.3.      «Про затвердження плану заходів щодо інтеграції мігрантів в українське суспільство на 2011-2015 роки» від 15.06.2011 № 653-р.
1.1.4.       
Накази МОН України:
1.2.4. «Про внесення змін до Положення про психологічну службу системи освіти України» 02.07.2009 р. № 616;
1.2.5. «Про затвердження Типового положення про центри практичної психології і соціальної роботи»15.08.2000 р. № 386;
1.2.6. «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки щодо розвитку психологічної служби на період до 2017 року» 16.08.2013 р. № 1106.
1.2.7. «Про проведення всеукраїнського експерименту з упровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес ЗНЗ України»  27.07.2011 № 886.
1.2.8.«Інструкція щодо порядку взаємодії управлінь (відділів) у справах сім’ї,  молоді та спорту, служб у справах дітей, центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та відповідних підрозділів органів внутрішніх справ з питань здійснення заходів з попередження насилля в сім’ї», наказ Міністерства України у справах сімї, молоді та спорту, Міністерства внутрішніх справ України № 3131/386 від 07.09.2009 р.
 1.2.9.«Порядок взаємодії суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах», наказ Мінсім’ямолодьспорту, МОЗ, МОН, Мінпраці, Мінтранспорту, МВС та Держдепартаменту з питань виконання покарань  № 1983/388/452/221/556/596/106 від 14.06.2006 р.
1.2.10.«Про затвердження кваліфікаційних характеристик професій (посад) педагогічних та науково-педагогічних працівників навчальних закладів», наказ МОН України № 665 від 01.06.2013 р.
 1.2.11. «Щодо припинення практики створення та вимагання від дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та позашкільних навчальних закладів документації та звітності, не передбаченої законодавством України», наказ МОН України № 648 від 27.05.2014 р.
Листи МОН
1.3.1.«Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки щодо розвитку психологічної служби на період до 2017 року», наказ МОН № 1106 від 06.08.2013 р.
1.3.2.«Стан та особливості діяльності психологічної служби системи освіти у 2014-2015 навчальному році», лист МОН України № 1/9-374 від 25.07.2014 р.
1.3.3.Лист МОН № 1/9-374 від 25.07.2014 р. «Стан та особливості діяльності психологічної служби системи освіти у 2014-2015 навчальному році»;
1.3.4.Лист МОН  № 1/9-376 від 25.07.2014 р. «Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році»; 
1.3.5.Лист МОН № 1/9-382 від 29.07.2014 р. «Про особливу відповідальність педагогічних та науково-педагогічних працівників»;
1.3.6.Лист МОН  № 1/9-372 від 25.07.2014 р. «Про проведення заходів щодо протидії тероризму»
1.3.7.«Перелік методичної літератури та посібників, якими можна скористатися при здійсненні обстеження для встановлення віку дитини, яка залишилась без піклування батьків та потребує соціального захисту», лист МОН № 1/9-222 від 24.04.14 р.
1.3.8.«Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2014-2015 н. р.», лист МОН України № 1/9-376 від 25.07.2014 р.
1.3.9.«Про надання психологічної допомоги внаслідок складної соціально-політичної ситуації в країні», лист УНМЦ АПН України від 24.02.2014 № 26
1.3.10.«Про особливу відповідальність педагогічних та науково-педагогічних працівників», лист МОН України № 1/9-382 від 29.07.2014 р.
1.3.11«Про проведення заходів щодо протидії тероризму», лист МОН України № 1/9-372 від 25.07.2014 р
Накази ДОН облдержадміністрації:
1.4.1. «Про затвердження плану обласних заходів щодо реалізації Національної кампанії «Стоп насильству!» на період до 2015 року» від 04.02.2011 року № 39.
1.4.2. «Про атестацію працівників психологічної служби» від 23.02.2011 р. № 82.
«Про підвищення ефективності діяльності психологічної служби» від 29.03.2012 року № 181».
1.4.3. «Про приведення до єдиних вимог планування та ведення документації працівників психологічної служби» від 12.09.2013 р. № 321.
1.4.4. «Про організаційні заходи щодо здійснення експертизи психологічного та соціологічного інструментарію від 22.03.2013 № 111».
1.4.5. «Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів Полтавської області на 2013-2016 роки» від 22.03.2013 № 110.
1.4.6. «Про створення робочих груп для вивчення професійної діяльності керівних кадрів навчальних та інших закладів» від 21.10.2013 № 380.
1.4.7. «Про проведення дослідно-експериментальної роботи «Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіаосвіти в навчально-виховний процес ЗНЗ Полтавської області на 2013-2016 роки»» 22.03.2013 № 110.
1.4.8. «Про атестацію працівників психологічної служби системи освіти» від 23.02.2011.
Наказ ПОІППО:
1.5.1. «Про затвердження плану заходів ПОІППО ім. М. В. Остроградського на виконання Комплексної програми розвитку освітньої галузі Полтавської області на 2011-2015 роки» від 05.05.2011 № 145.
Інше
1.6.1.. «Про організацію навчання спеціалістів щодо роботи з особами, які вчинили насильство в сім’ї» лист відділу у справах сім’ї та молоді Полтавської ОДА від 21.05.2013 № 206/02-04.
1.6.2.Стан та особливості діяльності психологічної служби системи освіти Полтавської області у 2014-2015 н. р.: методичні рекомендації / Катерина Муліка. - Полтава : ПОІППО, 2014. - 50с.
Накази ВОСМС:
1.7.1. «Про посилення профілактичної роботи серед учнівської молоді» від 11.03.2014 №70.
1.7.2. «Щодо організації та проведення «години психолога» у загальноосвітніх навчальних закладах» від 30.07.2014 № 165.
1.7.3. «Про затвердження мережі з навантаженням психологічної служби району на 2014-2015 навчальний рік» від 29.08.2014 №178.
·        Аналіз освітньої ситуації, проблем на вирішення яких спрямовані заплановані заходи психологічної служби.
       Проблема
Шляхи вирішення
Незадовільний стан кадрового забезпечення посадами ПП, СП системи освіти Кременчуцького району
1.                 Повідомляти офіційними листами органи місцевого
управління про стан кадрового забезпечення працівниками психологічної служби системи освіти.
Половина соціальних педагогів не мають фахової освіти
1. Проводити інформування керівників ЗНЗ про освітній рівень працівників психологічної служби.
Посилення методичної роботи з педагогічними працівниками щодо організації роботи з дітьми 5-річного віку на основі програми розвитку дитини дошкільного віку «Впевнений старт»
Апробація циклограми діяльності пп та сп у консультпунктіах та підготовчих групах ДНЗ
Недостатній рівень обізнаності керівників освіти про роль, місце та основні функції працівників ПС у організації НВП
1.                 Розроблення навчально-тематичних планів, програм, методичних рекомендацій (затвердження експертною комісією РЦППСР);
2.                 Публікації;
3.                 Контроль даного питання у рамках вивчення професійної діяльності керівних кадрів навчальних закладів.
Незадовільний стан організації та проведення корекційно-розвивального виду діяльності
1.                 Організація навчальних тренінгів із залученням відповідних фахівців;
2.                 Заходи по забезпеченню фахівців психологічної служби кабінетами
Удосконалення діяльності психологічної служби району через покращення кількісних та якісних показників її функціонування через урізноманітнення форм психологічного супроводу впровадження нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти
1.      Розробка методичних рекомендацій щодо психологічного супроводу впровадження нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти.
2.      Контроль даного питання у рамках вивчення професійної діяльності фахівців психологічної служби навчальних закладів
Забезпечення консолідації та взаємодії соціальних і наукових партнерів із метою інтенсифікації розвитку системи освіти району.
1. Організація навчальних тренінгів із залученням відповідних фахівців
Удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників у відповідності з стандартами освіти шляхом впровадження нових педагогічних технологій
1.      Організація навчальних тренінгів для методистів РМК.
2.      Розробка методичних рекомендацій щодо впровадження нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти.

Продовжити роботу з формування та розвитку самосвідомості та самоідентичності учнів
1. Продовження проведення корекційних програм після діагностики мотивації, самооцінки та ціннісних орієнтацій школярів
Продовжити роботу з формування та розвитку психологічного імунітету протистояти інформаційним війнам
1. Продовження проведення корекційних програм після діагностики пріоритетності у виборі медіапростору, ціннісних орієнтацій школярів
Продовжити роботу з формування та розвитку психологічної протидії тероризму
1. Продовження проведення корекційних програм з асертивної поведінки та розвитку емоційного інтелекту учнів

1.4. За результатами планової перевірки документації фахівців психологічної служби виявлено проблеми фахової підготовки практичних психологів до запровадження корекційної роботи та місця для проведення занять. У 4 практичних психологів і 5 соціальних педагогів взагалі відсутні робочі кабінети, у 2 пп і 6 сп суміщені кабінети, 8 пп частково забезпечені кабінетами і лище 8 соціальних педагогів мають окремі приміщення. Корекційний вид діяльності переважно носить формальний характер через відсутність місця для проведення означеного виду роботи.
Директори ЗНЗ не мають чіткого уявлення про види, форми, методи роботи працівників психологічної служби, особливості вивчення результативності їх роботи.

1.5.     Який відсоток учнів району охоплений факультативами, гуртками з психологічної проблематики
Відбулося скорочення факультативів та гуртків з психологічної проблематики:
Рік
К-сть гуртків
К-сть залучених учнів
Охоплено учнів від усієї кількості області
2013-2014
4
72
1,6
2012-2013
6
102
3,8
1.6. Підвищення кваліфікації та атестація працівника, участь у атестації педагогічних працівників району.
1.7. План роботи на 2013-2014 рік виконаний в повному об’ємі (на 100%).
II.  Цілепокладаюча частина
Проблема, над якою працює методичний кабінет: Удосконалення професійної компетності педагогічних працівників у відповідності з стандартами освіти шляхом впровадження нових педагогічних технологій.
Проблема, над якою працює психологічна служба: Соціально-психологічний супровід  навчально-виховного процесу в ДНЗ та ЗНЗ району шляхом удосконалення фахового інструментарію та циклограм діяльності психологічної служби у співпраці з організаціями і установами, що займаються питаннями навчання, виховання та соціального захисту дітей за допомогою нових IT-технологій.
Мета (місія) діяльності психологічної служби: Кожна дитина  - в полі зору психологічної служби.
Завдання: Модернізація циклограми діяльності психологічної служби з чітким визначенням повноважень практичних психологів і соціальних педагогів з метою забезпечення соціально-психологічного супроводу навчально-виховного процесу та захисту прав неповнолітніх у співпраці з організаціями і установами району.
Очікувані результати:
         Модернізація, систематизація та підвищення якості діяльності психологічної служби шляхом:
-         затвердження нової циклограми діяльності психологічної служби району в ДНЗ та змін до циклограми діяльності психологічної служби району в ЗНЗ,
-          розробки навчально-тематичних виступів на навчальних семінарах для керівників навчальних закладів, підготовка методичних рекомендацій,
-         контролю питання діяльності психологічної служби у рамках атестації навчальних закладів, фахівців психологічної служди та планової перевірки документації працівників ПС,
-         активізації діяльності експертної групи пп і сп з метою підвищення якості створення корекційних програм всіх типів фахівцями психологічної служби,
-         проведення моніторингу розвитку та діяльності ПС системи освіти району,
-     інформування РДА, районної ради, відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту про стан та перспективи розвитку психологічної служби району, результативність роботи ПС,
  
-         підготовки публікацій, методичних рекомендацій, з проблем упровадження програм, проектів з психології («ШСП», «Організація роботи з розв’язання проблеми насильства в школі», «Корекція поведінки дітей, які перебувають на обліках»),
-         проведення моніторингу впровадження проектів, програм з психології.
-         розробки та апробування моделі психофізіологічного скринінгу готовності 5-6 річних дітей до систематичного навчання у школі (за циклограмою діяльності практичного психолога ДНЗ в старшій групі) та консультпунктах при ЗНЗ,
-         підготовки методичних рекомендацій щодо атестації працівників ПС, розробки та запровадження механізму вивчення стану роботи працівників ПС,
-         упровадження спільного проекту з  сектором кримінальної міліції у справах неповнолітніх Кременчуцького РВ УМВС України в Полтавській області, службою у справах дітей Кременчуцької райдержадміністрації, районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, громадськими організаціями, з метою формування психологічної культури широкого кола громадськості, налагодження співпраці психологічної служби системи освіти з працівниками інших органів і служб у справах дітей,
-         чіткого визначення повноважень практичних психологів і соціальних педагогів по гармонізації морально-психологічного клімату в педагогічних і учнівських колективах, запобігання порушення прав дітей, зменшення впливу психотравмуючих ситуацій при вимушеній міграції (код 02), складних психологічних умов у родині (код 09), часткове чи повне сирітство (код 08), запобігання та всіх видів насилля,
-         організації співпраці з чітким розмежуванням повноважень та об’єднанням зусиль всіх суб’єктів соціальної роботи з сім’ями, що опинилися в складних життєвих обставинах з причини вимушеної міграції, біженців та родин війсковослужбовців,
-         організації діяльності супервізійних та інтервізійних груп для збереження здоров’я фахівців психологічної служби.
Очікувані результати: 
-    100 % керівників освіти охоплені знаннями про роль, місце та основні функції працівників психологічної служби у організації НВП. 
-         У навчальних закладах розроблені графіки проведення корекційних занять, обладнане місце для проведення занять, розроблені та запроваджуються індивідуальні та групові корекційні програми, відслідковується їх результативність.
-         У районі визначені критерії якості та результативності надання психологічних, соціально-педагогічних послуг. Запроваджений механізм вивчення стану роботи працівників ПС, які атестуються. 
-         Збільшилася кількість працівників ПС з вищою кваліфікаційною категорією.
-         Збільшилась кількість навчальних закладів, у яких упроваджуються програми, проекти, технології з психологічної проблематики.
III. Змістовна частина
1.     Контрольно-аналітична діяльність
№ з/п
Вид, зміст роботи
Термін проведення
ФУ
Примітки
1.1.
Аналіз, погодження річних планів роботи працівників психологічних служб ЗНЗ
серпень
До 29.08
Погоджені річні плани роботи працівників ПС

1.2.
Аналіз річного звіту про роботу психологічної служби системи освіти Кременчуцького району
серпень
До 28.08
Річний звіт до ОЦППСР

1.3.
Вивчення професійної діяльності (психологічний аспект) керівних кадрів навчальних закладів (Гориславський НВК, М.Кохнівська ЗОШ І-ІІ ст, Недогарківська ЗОШ І-ІІІ ст, ДНЗ с.Потоки, ДНЗ «Оленка»
Вересень-квітень
До 15.04
Довідки для ВОСМС

1.4.
Підготовка статистичного довідника за результатами моніторингу розвитку психологічної служби системи освіти Кремнчуцького району
Червень
До 01.16
Статистичний довідник

1.5.
Вивчення професійної діяльності фахівців психологічної служби в рамках тижнів методичної допомоги (Червонознам’янський НВК, Вільнотерешківська ЗОШ І-ІІІ ст, Омельницький НВК)
Січень-лютий
До 15.02
Довідки для ВОСМС

1.6.
Вивчення професійної діяльності фахівців психологічної служби в рамках атестаційного процесу (Зарудянська ЗОШ І-ІІІ ст, Вільнотерешківська ЗОШ І-ІІІ ст.)
Серпень-травень
До 1.06
Довідки для районної атестаційної комісії  ВОСМС

1.7.
Участь у районному етапі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року»
Листопад-грудень
1.11-1.12


1.8.
Модернізація  діагностично-корекційного
комплексу соціально-психологічного супроводу навчально-виховного процесу в знз та днз району у вигляді циклограм діяльності психологічної служби
Серпень-травень

Методичний довідник

1.9.
Участь психологічної служби у атестаційному процесі педагогічних кадрів
Жовтень-квітень
До 10.04.
Характеристики педагогічних працівників

1.10.
Створення соціального паспорту району
Вересень, січень
До 08.09.2014; 08.01.2015
Соціальний паспорт району

1.11
Погодження планів роботи громадських інспекторів ЗНЗ з охорони дитинства
вересень
До 10.09.2014
Погоджені річні плани роботи громадських інспекторів ЗНЗ з охорони дитинства

1.12
Аналіз звітів громадських інспекторів ЗНЗ з охорони дитинства за 2013-2014 н.р.




2.
Організаційно-методична діяльність
2.1.
Організація діяльності експертної групи пп і сп
Вересень-травень
До 01.09.2014
Програми, затверджені експертною комісією

2.2.
Затвердження корекційних програм експертною групою РЦППСР
Вересень-травень
До 01.06
Програми, затверджені експертною комісією

2.3.
Проведення навчальних тренінгів для керівників навчальних закладів
Листопад, березень
 28 числа
Методичні рекомендації

2.4.
Спільне засідання м/о пп ЗНЗ, пп ДНЗ, сп ЗНЗ «Про підбиття підсумків роботи психологічної служби системи освіти за 2013-2014 н.р. та планування роботи на 2014-2015 н.р.»
серпень
28.08.14
Методичні рекомендації, публікація

2.5.
Семінар-практикум сп ЗНЗ «Діяльність сп із сім’ями СЖО в мікрорайоні обслуговування (вимушеними мігрантами та членами родин військовослужбовців».

вересень
16.09
Методичні рекомендації

2.6.
Науково-практичний семінар «Особливості діяльності психологічної служби в умовах складної соціально-політичної ситуації в країні»
листопад
19.10
Методичні рекомендації

2.7.
Семінар-практикум пп і сп  «Особливості діяльності пп і сп з твердим графіком роботи та великим мікрорайоном обслуговування» 
грудень
17.12
Методичні рекомендації

2.8.
Спільне м/о пп і сп «Робота психологічної служби у вивченні освітньої ситуації в навчальному закладі та прогнозуванні розвитку учнівських колективів»
Січень,
20.01
Методичні рекомендації

2.9.
Семінар-практикум «Просвітницька і корекційна діяльність соціального педагога  ЗНЗ з дітьми, що мають адиктивну поведінку»
Березень
18.03
Методичні рекомендації

2.10
Читання лекцій на КПК СП
17.09.2014



2.11
Проведення засідань спеціальної дослідницької групи пп і сп
щоквартально
Другий понеділок місяця
Методичні рекомендації

2.12
Організація і проведення дебрифінгових зустрічей для фахівців психологічної служби
За потребою

Методичні рекомендації

3. Психолого-управлінське консультування
1
Надання консультативної допомоги працівникам психологічної служби у плануванні роботи на новий навчальний рік.
серпень
рекомендації


2
Консультування учасників навчально-виховного процесу за запитом
протягом року



3
Інформування керівників ЗНЗ щодо виконання циклограми діяльності психологічної служби

Щомісяця, 28
Методичні рекомендації


4
Методична допомога новопризначеним працівникам психологічної служби
Протягом року
рекомендації


5
Методична допомога адміністрації навчальних закладів щодо вивчення роботи працівників психологічної служби, які атестуються
Жовтень-квітень
рекомендації


6
Методична допомога адміністрації Кам’янопотоківської ЗОШ І-ІІІ ступенів щодо організації інклюзивного навчання
протягом року
Методичні рекомендації


7
Участь у діяльності РПМПК
2 рази на місяць



8
Методична допомога практичним психологам в оформленні документації для ПМПК
протягом року
рекомендації


4. Соціально-психологічні дослідження.
1
Перший моніторинг професійних намірів майбутніх випускників 9-х та 11-х класів
вересень

Довідка на центр зайнятості

2
Другий моніторинг професійних намірів майбутніх випускників 9-х та 11-х класів
травень

Довідка на центр зайнятості

3
реалізація циклограми діяльностіспсихологічної служби в ЗНЗ району
Вересень-травень

Наказ ВОСМС № 197 від 15.09.2014, що затверджує циклограму діяльності ПС

4
реалізація циклограми діяльностіспсихологічної служби в ДНЗ району
Вересень-травень

Наказ ВОСМС № 197 від 15.09.2014, що затверджує циклограму діяльності ПС

5
реалізація циклограми діяльностіспсихологічної служби в старших групах ДНЗ  та консультпунктах при ЗНЗ
Вересень-травень

Наказ ВОСМС № 197 від 15.09.2014, що затверджує циклограму діяльності ПС

V. Психологічна експертиза.
1
Експертиза психологічного і соціологічного інструментарію, що застосовується в загальноосвітніх навчальних закладах міста
листопад
експертний висновок

2
Участь у атестаційній експертизі освітньої діяльності ДНЗ «Оленка», Гориславського НВК, М.Кохнівської ЗОШ І-ІІ ст, Недогарківської ЗОШ І-ІІІ ст, ДНЗ  «Світлячок»
лютий
експертний висновок

VІ. Виконання державних, регіональних прграм
1
Загальнодержавна програма "Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини" на період до 2016 року


Інформація ДОН

2
Державна цільова соціальна програма протидії торгівлі людьми на період до 2015 року


Інформація ОІППО

3
Наказ МОН, молоді та спорту від 03.08. 2012
 № 888 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту щодо профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді на період до 2015 року»
щоквартально
До 25
Інформація ДОН

4
Наказ Міністерства від 01.02. 2010 № 59 «Про вжиття заходів щодо запобігання насильства над дітьми»


Інформація ОІППО

5
Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 19.07.2012р.№  827 «Про затвердження плану заходів 
Міністерства освіти і науки, молоді та спорту щодо запобігання торгівлі людьми на період до 2015 року»
щоквартально
До 25
Інформація ДОН

6
Наказ Міністерства освіти і науки від 30.12.2010 № 1312 «Про затвердження плану заходів щодо  реалізації Національної кампанії “Стоп  насильству!” на період до 2015 року»
жовтень
До10
Інформація ПОІППО

7
Про затвердження Плану заходів МОН України щодо розвитку психологічної служби на період до 2017 року
червень
До 20
Інформація ПОІППО

8
Інформація про виконання наказу ДОН від 12.08.2013 р. №287 "Про затвердження плану заходів щодо впровадження інклюзивного навчання в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2015 року"
серпень

інформаційна довідка

9
Інформація до ДОН про розвиток мережі загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з особливими освітніми потребами.
вересень

інформаційна довідка

10
Інформація про виконання наказу ДОН від 04.07.2013 р. №263 "Про затвердження плану заходів, щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей-інвалідів"
вересень, травень

інформаційна довідка

11
Інформація до ДОН про проведення заходів з профілактики поширення ксенофобських і расистських проявів серед дітей, учнівської та студентської молоді
вересень, грудень, березень, червень

інформаційна довідка

12
Про виконання Комплексної програми розвитку освіти Кременчуцького району на 2011-2015 роки
жовтень

інформаційна довідка

13
Інформація про стан виконання обласної цільової Програми протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів психотропних речовин та прекурсорів на 2011-2015 роки
01.02
01.07 щорічно

інформаційна довідка

14
Інформація про стан виконання плану заходів Головного управління освіти і науки щодо профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді на період до 2015 року
щорічно
До 15.05
15.11

інформаційна довідка

15
Інформація про стан виконання плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку кримінальної юстиції щодо неповнолітніх в Україні (лист ГУОН 26.10.11 №6/8545)
до
10.03 щороку
до 2015

інформаційна довідка

16
Інформація про стан виконання наказу МОНмолодьспорт України від 03.08.2012 №888 "Про затвердження плану заходів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту щодо профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді на період до 2015 року"
листопад, травень

інформаційна довідка

17
Інформація до ДОН про виконання розпорядження кабінету Міністрів України від 29.10.2003 р. №648-р "Про затвердження плану заходів щодо реалізації положень Концепції запобігання та виконання найгірших  форм праці"
грудень

інформаційна довідка

18
Інформація про стан виконання наказу МОН України від 30.12.2010 №1313 "Про виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2010 р. №2140"
грудень

інформаційна довідка



Завідувач РЦППСР                                                                        В.А.Наріжна



Немає коментарів:

Дописати коментар